Wszyscy uczniowie z grupy muszą mieć udział w tworzeniu
projektu oraz w jego prezentacji.
Elementy szczególnie ważne i oceniane:
- zawartość merytoryczna projektu
- styl i ortografia
- przejrzystość, ciekawość, oryginalność, sposób prezentacji
- estetyka
Punkty
|
Ocena
|
<4
|
Niedostateczna
|
4-7
|
Dopuszczająca
|
8-10
|
Dostateczna
|
11-12
|
Dobra
|
13-14
|
Bardzo Dobra
|
15-16
|
Celująca
|
Wymagania
|
Podstawowe
(1 pkt) |
Rozszerzające
(2 pkt)
|
Dopełniające
(3 pkt) |
Wykraczające
(4 pkt) |
Interpretacja
i opracowanie tematu |
Interpretacja nieoryginalna, mało
zawartych informacji
|
Projekt zawiera istotne informacje
|
Projekt zawiera dużo informacji, które
tworzą logiczną całość
|
Projekt zawiera bardzo dużo ciekawych
informacji podanych w przystępny i interesujący sposób
|
Estetyka wykonania,
styl i forma prezentacji |
Praca wykonana mało estetycznie, brak
przygotowania do prezentacji
|
Praca wykonana poprawnie, nie budząca
zastrzeżeń prezentacja
|
Praca wykonana starannie i pomysłowo,
prezentacja ciekawa, bardzo mało pomyłek
|
Praca wykonana wzorowo, prezentacja
ciekawa i zawierająca dodatkowe informacje, pewność siebie i zaangażowanie
całej grupy
|
Umiejętność współpracy
w grupie |
Zła współpraca
|
Praca w większości indywidualna
|
Dobra współpraca
|
Znakomita współpraca
|
Ilość włożonej pracy
|
Bardzo mało włożonej pracy
|
Widoczna w efektach praca
|
Dużo włożonej pracy
|
Zaskakujące zaangażowanie i ilość
włożonej pracy wszystkich członków grupy
|
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz